צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ
paper plain icon
פנו אלינו כאן
paper plain icon
אנחנו כאן, לשירותכם תמיד!
מעניין?
צרו קשר כאן או 077-2304400 ונשמח לשוחח
חייגו אלינו עכשיו 077-2304400

איך לסיים מצגת בצורה מקצועית ומרשימה


איך לסיים מצגת בצורה מקצועית ומרשימה

הכנתם פעם אורז? נכון שמשאירים את הסיר על הגז בסיום ללא אש ועם מכסה סגור לכמה דקות?

כך בדיוק צריך להתייחס גם לסיכום המצגת - לכוון לנקודת הסיום ולאחר מכן לאפשר לכל ההתרחשות להירגע בהדרגה. סיום נכון של מצגת הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחתה, ולמרבה הצער - הוא גם אחד הנושאים שמקבלים הכי פחות תשומת לב.

5 כללי זהב לסיום מצגת אפקטיבי

1. סיימו תמיד בזמן שהוקצב

אין דבר שפוגע באמינות שלכם יותר מחריגה משמעותית מהזמן שהוקצב. תכננו מראש, תרגלו את העברת המצגת, ודאגו לסיים בזמן. וזכרו: ממש לא משנה אם יש לכם עוד מה להגיד - אם הזמן נגמר, גם המצגת צריכה להסתיים. החומר הנוסף יכול תמיד להישלח במייל או להישמר לפגישה הבאה.

ואין כיף גדול מזה שמיד לאחר הסיום, הקהל לא נותן לך ללכת אלא ניגש אליך ושואל המון שאלות - זה הסימן האולטימטיבי שהמצגת שלכם השיגה את מטרתה והשאירה את הקהל רוצה עוד. שלא נדבר על התופעה המוכרת שאם לאחר המצגת מתקיימת ארוחת צהריים, פתאום אתה מרגיש כמו קפטן של אוניית נוסעים - כולם רוצים לשבת לידך. מצגת מוצלחת שמסתיימת בזמן לא רק מעבירה מידע, היא גם בונה את המעמד שלכם כמומחים בארגון.

2. צרו הרגשת "התקרבות לסיום"

שקפי הסיום צריכים להוביל את המשתתפים להבין בהדרגה שהמצגת לקראת סיום. המתח יורד לאיטו והמסך נסגר בצורה טבעית.

חישבו על זה כמו בישול אורז מושלם - אחרי שבישלתם את האורז 20 דקות, אתם לא מורידים מיד את הסיר מהאש ופותחים את המכסה. במקום זאת, אתם מכבים את האש ומשאירים את הסיר על הכיריים עם המכסה סגור לעוד 20 דקות, כדי שהאורז "ינוח" ויגיע לשלמות. כך בדיוק צריך להתייחס לסיום המצגת - הובילו את הקהל בעדינות לקראת הסיום, תנו למסרים "לנוח" ולהיטמע.

טיפ מקצועי: מספרו את השקפים וציינו את מספר השקפים הכולל בפתיחת המצגת. למשל: "נעבור היום על 20 שקפים שיכסו 3 נושאים מרכזיים". כך הקהל יודע תמיד היכן הוא נמצא במסע.

3. סכמו את המסרים החשובים ביותר

שקף הסיום צריך לסכם את המסרים המרכזיים שהועברו במצגת. לעולם לא להציג נושאים חדשים בסיום! זכרו: המשתתפים זוכרים בעיקר את הפתיחה והסיום, הרבה פחות את תוכן המצגת עצמה.

4. סיימו עם קריאה לפעולה ברורה

מה אתם רוצים שהקהל יעשה עם המידע? לקבל החלטה? לאשר תקציב? לשנות תהליך? הבהירו זאת בצורה חד-משמעית.

5. השאירו פרטי התקשרות

סיימו תמיד עם פרטי ההתקשרות שלכם - מייל, טלפון, אתר. זה לא רק מקצועי, אלא גם מאפשר המשך דיאלוג לאחר המצגת.

מעבר לטיפ הבודד: שליטה מלאה בפאוור פוינט

הטיפ שקראתם הוא רק קצה הקרחון של מה שנדרש כדי ליצור מצגות מקצועיות ומשכנעות. בעולם העסקי התחרותי של היום, מיומנויות מצוינות בפאוור פוינט אינן עוד בגדר יתרון - הן הכרח.

לומדת הפאוור פוינט המקיפה שלנו נותנת מענה שלם לכל אתגרי המצגות המודרניות - החל מיסודות העיצוב, דרך עקרונות המצגת האפקטיבית, ועד לטכניקות מתקדמות שישדרגו דרמטית את המצגות שלכם.

לומדת הפאוור פוינט שלנו כוללת:

  • 4 פרקים המכסים ומקיפים היבטים של בניית מצגת מבחינה טכנית מלווים בטיפים להצגת מצגת אפקטיבית
  • עשרות טיפים וטריקים מקצועיים כמו זה שקראתם כעת.
  • תבניות מוכנות לשימוש מיידי
  • תרגול מונחה ומשימות יישום מעשיות.

והכל בקצב האישי שלכם, ללא תלות בזמנים או במיקום.

לחצו כאן למידע נוסף על לומדת הפאוור פוינט המקצועית >>

 

אם אתם מחפשים להשתדרג גם בכלים עסקיים נוספים, שווה לכם לבדוק גם את לומדת האקסל המקיפה שלנו

הפתרון המושלם לשליטה מלאה בעולם הנתונים והניתוח העסקי. עם 17 פרקים ומעל 40 נושאים, הלומדה מכסה את כל מה שעובד מודרני צריך לדעת - מיסודות הטבלאות ועד לניתוחים מתקדמים וויזואליזציות משכנעות. בדיוק כמו לומדת הפאוור פוינט, גם כאן תוכלו ללמוד בקצב שלכם ולשדרג את הערך המקצועי שלכם באופן משמעותי.

לחצו כאן למידע נוסף על לומדת האקסל המקצועית >>


 

הטיפ הזה הוא חלק מסדרת "טיפים מקצועיים לפאוור פוינט" מבית הוגו למידה משולבת, המתמחה בפתרונות למידה מתקדמים לארגונים ועסקים. למאגר הטיפים המלא, [לחצו כאן](קישור למאגר הטיפים).


 

הטיפ הזה הוא חלק מסדרת "טיפים מקצועיים לפאוור פוינט" מבית הוגו למידה משולבת, המתמחה בפתרונות למידה מתקדמים לארגונים ועסקים. למאגר הטיפים המלא, [לחצו כאן](קישור למאגר הטיפים).

 

אם אהבתם קראו עוד מהתכנים שלנו !