לומדה מותאמת למוקדי שירות לקוחות
אנו מביאים את הניסיון העשיר שצברנו בהפיכת תכני לקוח מגוונים כמו מצגות וקבצי Word עמוסים בנהלים, שיטות עבודה מפורטות ותרחישים מורכבים, לפתרונות הדרכה ייעודיים ואינטראקטיביים המותאמים למוקדי אבטחה של עשרות לקוחות בארץ ובחו"ל.
אנו מציעים לכם ליהנות מפירות הידע והמומחיות שלנו כדי להניע את הדרכת המוקדנים צעד אחד קדימה, להדרכה אחידה ואיכותית שמצליחה להעביר את הידע והמיומנויות שלכם בצורה עקבית שאינה תלויה ב-OJT."
שיטת העבודה שלנו נשענת על ארבעה יסודות מרכזיים:
1. פיצוח - אנו לומדים לעומק את התכנים שלכם. מגדירים מטרות למידה ברורות ואת מפת הלומדה.
2. מיקוד במוקדן החדש - התכנים והכלים שלנו מכוונים למתן מענה מהיר לצרכי ההכשרה של עובדים חדשים.
3. למידה אינטראקטיבית וחווייתית - אנו משלבים מגוון שיטות למידה (ויזואליות, אודיו, סימולציות) שמעודדות מעורבות.
4. למידה מקוונת וזמינה 24/7 - מערכת הלמידה LMS שלנו זמינה עבור הלומד מכל מקום ובכל זמן, מה שמאפשר קצב למידה אישי.
כאשר פניתם אלינו בעקבות חיפוש באינטרנט, ראיתם שאנחנו מתמחים בלומדות מותאמות ללקוח, אבל אולי הופתעתם לגלות שצברנו ניסיון רב דווקא במוקדי אבטחה בארץ ובחו"ל.
זה אכן נכון, אבל מסתבר שיש הרבה מן המשותף בין צרכי ההדרכה של מוקדי האבטחה לבין אלו של מוקדי השירות:
- הצורך להכשיר מוקדן חדש במהירות ובאופן אחיד
- הצורך ללמד על מגוון רחב של נהלים ותרחישים כלליים ופנימיים.
- הצורך לתרגל מיומנויות התמודדות עם סיטואציות מורכבות
- הצורך לנטר את איכות השירות ולתת משוב שוטף
אז בעצם, אנחנו לא מתחילים מאפס. יש לנו תשתית מוכחת של לומדות וסימולציות שפיתחנו עבור מוקדי אבטחה, שעם מספר התאמות יכולות להפוך לפתרון ההדרכה האולטימטיבי גם עבור מוקד השירות שלכם.
נשמח להיפגש אתכם לפגישת היכרות בה נוכל להציג לכם דוגמאות קונקרטיות מהפרויקטים שלנו, לשמוע עוד על הצרכים הפרטניים שלכם ולהתחיל לגבש עבורכם פתרון הדרכה מנצח שייתן למוקדנים שלכם את הכלים להצליח בתפקיד מהיום הראשון.
צרו עמנו קשר או התקשרו 077-2304400 עוד היום ונשוחח